
Croky koos voor ZIGT als mediabureau.
cHip cHip Hoera, Croky kiest voor ZIGT
Croky, het Belgische chipsmerk met explosieve en intense smaken, sloeg de handen in elkaar met creatief allround agentschap Amphion voor hun nieuwe Brand Equity campagne. Voor de uitrol op diverse media, zowel in België als Nederland, koos Croky voor ZIGT als mediabureau.
Om Croky’s merksterkte kracht bij te zetten en zijn merkinvulling te versterken, schuift het chipsmerk zijn belangrijkste USP’s naar voor: de krokante bite van de chips en de intense smaken. Via de campagne wil Croky ook de vele variëteiten aan smaken centraal zetten, gezien het merk de afgelopen jaren fel heeft ingezet op innovatie, voor verschillende doelgroepen.
“Aan de hand van een multi-platform strategie zorgen we ervoor dat de campagne op de juiste momenten en op de juiste kanalen impact heeft op de gedefinieerde doelgroep’. Julie Van Ingelgom, Digital Director bij ZIGT.
De campagne start in België op 17 februari op televisie, online video (BVOD en short form video) en social media. Ook later dit jaar volgen er campagnegolven.
“De samenwerking met ZIGT heb ik als heel professioneel en constructief ervaren: ZIGT adviseert een media-plan met kennis van zaken op basis van facts & figures. Hun reactiviteit & dynamiek typeert hen en maakt dat het contact steeds heel vlot verloopt.” Mietje Kesteleyn, Marketing Director Croky.
Bekijk de spot alvast hier: