De verzekeraar van het gezonde verstand
Touring Verzekeringen wordt Yuzzu
Touring Verzekeringen heet voortaan Yuzzu. Met de nieuwe merknaam wil Yuzzu even fris klinken als de gelijknamige Japanse citrusvrucht en wil de verzekeraar duidelijk maken dat hij niet enkel in voertuigen actief is.
Met de nieuwe naam positioneert Yuzzu zich als de verzekeraar van het gezonde verstand, waar eigenlijk alles logisch, vlot en op het ritme van de consument verloopt.
Touring Verzekeringen werkt sinds 2013 met ZIGT Media en ook voor de herpositionering werd het mediabudget aan hen toevertrouwd. Met 8.228 m² impact en 575 minuten zendtijd laten de luiaard, de ridder en de alpaca heel België weten dat Yuzzu, in samenwerking met
ZIGT, klaar is voor een nieuwe start.
De ambities van Yuzzu zijn niet min. Met een mix van directe digitale verkoop, distributie via traditionele kantoren en telefonische verkoop wil de verzekeraar jaarlijks groeien. Hoge ambities die we met z’n allen gaan proberen te verwezenlijken.