Plopperdeplopperdeplop
Studio 100 TV & njam! van Transfer naar SBS
Vanaf 1 juli 2015 zal Studio 100 TV ondergebracht worden bij reclameregie SBS Belgium, njam! zal vanaf 1 september de overstap maken. Hierbij versterkt SBS hun portfolio dat vanaf dan bestaat uit 12 verschillende televisiezenders met elk hun eigen uniek profiel.
Sigrid Van Den Houte, CCO van SBS Belgium liet alvast weten verheugd te zijn.
“De afgelopen jaren hebben we bij SBS Belgium hard gewerkt aan een systematische uitbreiding van een zo selectief mogelijk commercieel televisie-aanbod. Naast onze eigen VIER en VIJF, passen sterke zendermerken als Studio 100 TV en njam! naadloos in onze unieke merkenfamilie met Discovery Channel, Nickelodeon, Nick Jr., MTV, TMF, Comedy Central, Libelle en TLC.”
“Door deze nog grotere complementariteit speelt ons commercieel aanbod sterker dan ooit in op de vraag van Belgische adverteerders die door het wijzigende Vlaamse kijkgedrag ook rechtstreeks aanwezig wil zijn op kwalitatieve tv-zenders. SBS Belgium is met dit rijke inhoudelijke aanbod meer dan ooit een partner die de komende jaren via de technologische vernieuwingen nog meer commerciële mogelijkheden zal verwelkomen. Dankzij Studio 100 TV en njam! zullen onze adverteerders straks bij nog meer Vlamingen in de huiskamer aanwezig zijn.”