Nieuw partnerschap
NECKERMANN gaat op reis met ZIGT
Neckermann, één van de meest klinkende namen in de reissector, vertrouwt zijn mediabudget toe aan ZIGT. Een eerste radiocampagne onder de hoede van ZIGT vond al plaats in december. Deze week is de tweede radiogolf on air en wordt er in het ganse land een Out of Home campagne uitgerold.
Daarnaast pakken Neckermann, Zigt Media, Lucy, Urban Media en Clear Channel ook uit met een opvallende actie in het treinstation Brussel Zuid. Een volledige gang werd er ingepakt als lavendelveld en de treinreizigers kunnen ook effectief een lavendelgeur waarnemen als ze door het veld wandelen. Op die manier voelt het voor elke pendelaar even als buitenland aan.
Lieselotte Steyaert van Neckermann vertelt er het volgende over: “Januari is traditioneel de maand waar al heel wat vakantiefans uitkijken naar de zomer en hun vakantie boeken. Met onze campagne spelen we in op de zintuigen van de vroegboekers, want op vakantie zie je, ruik je en hoor je dingen die je bij ons amper tegenkomt. De OOH-actie in Brussel-Zuid prikkelt meerdere zintuigen waardoor we voor een totaalbeleving zorgen en je je even in het zuiden van Frankrijk waant.”