De Persgroep lanceert Goesting
08-04-2015

Nieuw magazine
De Persgroep lanceert Goesting

Goesting, het nieuwe regionale lifestylemagazine dat De Persgroep afgelopen maand lanceerde, zal Xtra Magazine en DM.City vervangen.

In plaats van één regionaal lifestylemagazine voor Het Laatste Nieuws en één voor De Morgen worden de krachten gebundeld en zal er voortaan één magazine verschijnen dat zowel bij Het Laatste Nieuws als De Morgen verdeeld zal worden. Nieuw is dat Goesting ook via displays bij betere dagbladhandelaren in heel Vlaanderen verspreid zal worden.

Het nieuwe magazine wordt verspreid op een oplage van 501.999 exemplaren, dewelke verdeeld worden over vier provinciale edities, namelijk West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen/Limburg en Vlaams-Brabant/Brussel.

Het magazine wordt maandelijks verdeeld en staat elke maand in het teken van een bepaald thema. Enkele thema’s die dit jaar nog aan bod komen zijn Summertime (1/7), Mode (2/9) en Restogids (4/11). Daarnaast zullen er ook een aantal vaste rubrieken terugkomen in het magazine, waaronder lifestyle (mode, beauty, wonen, …), eten (nieuwe restaurants, trends op culinair gebied, …) en uitgaan (fietsen, wandelen, cultuur, …).

Voor adverteerders die interesse hebben om te adverteren in deze titel is het tot slot handig om te weten dat een volledige pagina slechts € 2.550,- kost.