Maken

Het effect van een campagne wordt versterkt als de boodschap en creatie goed aansluiten bij het medium dat wordt ingezet. En opvallen doe je niet alleen door de juiste media-inzet, maar juist ook door impactvolle creatie. ZIGT weet en meet wat werkt. Om die reden heeft ZIGT ook een creatieve productiestudio in huis, waarin creatieven, designers en front-enders nauw samenwerken met reclamebureaus en adverteerders om campagnes optimaal te laten presteren. Vanuit een door reclamebureau, adverteerder of ons ontwikkeld concept kunnen wij de doorvertaling maken naar digitale, sociale en analoge middelen op basis van effectiviteitservaring. Dit doen wij zowel in opdracht van bureaus, als directe opdrachtgevers die geen reclamebureau hebben. En soms haken wij juist weer een reclamebureau aan omdat het vraagstuk daarbij past. Met maar één doel; het behalen van klantdoelstellingen. Dit maakt ook dat wij tijdens een campagne moeten kunnen optimaliseren. Dit kan in media zijn, maar ook in bijvoorbeeld digitale uitingen. Uiteraard in overleg. Maar om dit snel en effectief te kunnen doen is het prettig dat wij bij ZIGT op beide vlakken direct kunnen schakelen.