Coolblue gaat samenwerking aan met ZIGT
31-01-2017

Alles voor een glimlach
Coolblue gaat samenwerking aan met ZIGT

Electronica(r)etailer Coolblue heeft na een marktoriëntatie ZIGT als nieuw media agentschap gekozen.

ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij de massamediale campagnes op onder meer TV en radio in zowel Nederland als België. Belangrijk aspect in de keuze voor ZIGT was de culturele fit op basis van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue, te weten: Eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon doen. Martine van Leeuwen, mediaplanner bij Coolblue zegt hierover: “Wat ons vooral aanspreekt in ZIGT is hun transparantie. Dat sluit perfect aan bij onze kernwaarde Vrienden: eerlijk, direct, open.” Daarnaast speelde de sterke ervaring van ZIGT met (r)etail in zowel Nederland als België een belangrijke rol in de keuze.”

“We zijn er fier op dat we samen met CoolBlue mogen werken aan het verder optimaliseren van hun campagnes. Met als motto ‘alles voor een glimlach’ gaat CoolBlue de Vlaamse consument voor zich winnen” aldus Laura Moerkerken van ZIGT.