Adverteren met energie
13-03-2018

ChargRbuddy
Adverteren met energie

In samenwerking met chargRbuddy, laadt ZIGT Media de batterijen van adverteerder én klant op een efficiënte manier op.

Bourgogne des Flandres, het bier dat al generaties lang met Brugge verbonden is, wordt nu opnieuw in de binnenstad gebrouwen. Om dit heugelijk nieuws naar de doelgroep en bij uitbreiding naar een mogelijk nieuwe afzetmarkt te verspreiden, werkte ZIGT Media – in samenwerking met SweetGlobe en de klant Anthony Martin – een campagne uit via het nieuwe netwerk van chargRbuddy.

Deze laatste biedt een gloednieuw netwerk aan binnen de horeca, door middel van verlichte doorzichtige A5 displays, geplaatst op de tafels van de klant.

Displays die tevens dienst doen als batterijen aan dewelke de klant zijn mobiele telefoon kan opladen. Want we weten allemaal hoe het loopt: tegen de avond is de batterij van onze aller smartphone plat. chargRbuddy biedt de oplossing en kleeft in één moeite meteen ook een positief beeld aan de adverteerder die je die stroom gratis aanbiedt.

Een efficiënte en out-of-the-box manier van communiceren die gesmaakt wordt door de doelgroep, en haar benadert vanuit een andere hoek dan ze gewoon zijn, in een wel zeer positieve context.

Onder het mom dat één beeld meer zegt dan duizend woorden:

Voor meer info rond het netwerk kan je terecht bij
Patrick Betrainspatrick@chargrbuddy.com – 0478 82 86 11